If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Кажете ми от каде мога да си взема (от интернет) Хубав ангренажен ремък и вътрешен ляв маншон за полуоска и на какви пари са ?
Alfa Romeo 147 1.6 TS 16v 105 hp
извинявам се предварително ако бъркам нещо, но ме интересува дали се продава отделно маншон за носач за Алфа Ромео 147 1.6 TS 2003g и каква цена би струвало оринтировачно?
Благодаря
извинявам се предварително ако бъркам нещо, но ме интересува дали се продава отделно маншон за носач за Алфа Ромео 147 1.6 TS 2003g и каква цена би струвало оринтировачно?
Благодаря
И да не забравя ме сервиза където ще бъде извършена смяната също е от голямо значение-ама много голямо.
Подкрепям. В недалечното минало след много консултации из нета и ослушване купих точно каквото трябва като ремък, говоря за друга марка кола. Отивам аз да сменям, най-напред схванах неприязън за това, че ремъка и ролките не са доставени от тях, "ама защо си взел такъъъъв, аз колко съм сменил от "моите" си и са без проблеми... Както и да е, смяната беше покрай сваляне на глава и смяна гарнитура и други боклуци, та не стана ясно колко ме обръснаха за смяната. Минаха около 3 месеца, заради проблем, некасаещ ремъка пак сваляме глава ние при същите юнаци, и... ремъка наполовина прерязан! Пак съм бил за смяна ремък?! Защото не бил какъвто трябва, или дявол знае какво съм бил пипнал или... Цигания. Е, затвориха си производството вече, или вече на друго място коландрят други хора.
Подкрепям. В недалечното минало след много консултации из нета и ослушване купих точно каквото трябва като ремък, говоря за друга марка кола. Отивам аз да сменям, най-напред схванах неприязън за това, че ремъка и ролките не са доставени от тях, "ама защо си взел такъъъъв, аз колко съм сменил от "моите" си и са без проблеми... Както и да е, смяната беше покрай сваляне на глава и смяна гарнитура и други боклуци, та не стана ясно колко ме обръснаха за смяната. Минаха около 3 месеца, заради проблем, некасаещ ремъка пак сваляме глава ние при същите юнаци, и... ремъка наполовина прерязан! Пак съм бил за смяна ремък?! Защото не бил какъвто трябва, или дявол знае какво съм бил пипнал или... Цигания. Е, затвориха си производството вече, или вече на друго място коландрят други хора.
Сам си противоречиш, сигурен съм, че дори и най-коректния майстор (щото в голям сервиз няма как да стане) няма да поеме гаранция за части, донесени от вкъщи. Помисли малко, носиш някакъв чарк, доставен отнякъде и искаш да ти бъде монтиран - правят го и са до там. Ако искаш да минаваш "тънко", купуваш си и си монтираш - така няма на кого да се сърдиш, ако искаш гаранция отиваш при майстор, оставяш колата и чакаш да ти се обади, че е направена. Оня ден един кривак си купил масло щото му давали някаква мижава отстъпка и щото е мързеливец и тарикат, отива в пункт за смяна и...: "Да му е.. майката на тоя, взеМа ми 10 лв. да ми смени маслото." Викам аз ако бех бате 20 щях да ти взема щото на мене толкова ми излезе отстъпката от магазина заедно с филтрите и точно затова в пунктовете смяната е безплатна....
Дано си ме разбрал колега - ако на майсторите отстъпката от този ремък им е била примерно 25 лв. те точно с толкова повече са ти взели за труд, с тая разлика, че след палене и изкарване на колата от сервиза не носят никаква отговорност.
AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
....
Дано си ме разбрал колега - ако на майсторите отстъпката от този ремък им е била примерно 25 лв. те точно с толкова повече са ти взели за труд, с тая разлика, че след палене и изкарване на колата от сервиза не носят никаква отговорност.
Да речем, че донякъде те разбрах, но във форум не се разсъждава единствено като майстор. Във форум си има теми от рода на "какви ролки за ..." каква марка ремък за..." и куп неща, които не бих доставил да ми закупи и монтира на колата някой, който единствено е заинтересован да вземе оттам, откъдето му дават по-голяма отстъпка, без значение какво взема.
Откога ремъците Дайко например се късат наполовина за 3 месеца? Тоя си беше разрязан нарочно, при първия или по някаква причина при втория ремонт.
Не се учудвам, че ония затвориха сервиза в който бяха, такива номера не минават дълго време. Аз претеции относно труда не съм имал, макар, че буквално удвоиха първоначалната цена, каквото казаха това дадох, но си ми много интересен да разсъждаваш, че нов ремък е нормално да се скъса наполовина на третия месец. А ако се бе скъсал каква отговорност щяха да носят според теб? Да го кажа веднага - пак същата.
Куп теми има във всеки форум "какво масло да сложа", заради сметчиците на някой каква отстъпка щял да вземе, ако сложи друга марка масло, каквато той си смята, че трябва да сложи, няма да се откажа да си взема това, което аз съм решил.
За мен мненията на хора от форумите, които имат достатъчно опит, тежат много повече от тия на някакъв си недоизтрезнял майстор...
... няма да поеме гаранция за части, донесени от вкъщи. Помисли малко, носиш някакъв чарк, доставен отнякъде и искаш да ти бъде монтиран - правят го и са до там.
Донесени от "вкъщи" сигурно има смисъла на произведени от мен? Много ясно, че са закупени от читав магазин от Варна и това ли да пояснявам за нов ремък и ролки...
... ако на майсторите отстъпката от този ремък им е била примерно 25 лв. те точно с толкова повече са ти взели за труд
Аха, ясно, значи един вид "сменям ремък за 100 лв труд" примерно, но на такива, които не мога да ги преметна с отстъпката за ремъци/масла им качвам цената... И колко време е на пазара такъв?
В User manual дават смяна на ангренажен ремък на 120 000, ама ... ако е originaly ricambi
Те и маслата ги дават на х 20-30 000, ама после защо се чупели колите ... пропускаш годините (3), защото на 10 год. и 110 000 км май няма да е останало нищо от ремъка
За да ви е мирна главата на 60 000км - смяна на ремъци и ролки + водна помпа! (това за ТС)
Абе мой приятел, немец, доста се позачуди за това ширещо се българско поверие да се сменя ремък на 60000 км, сега да не казвам на колко смяташе, че се сменя, за да не слъжа, че забравих. Това е човек, който поне 30 години е около коли и поне от 10 в заводите БМВ с много свързани с ремонти и автомобилната индустрия приятели край него.
В User manual дават смяна на ангренажен ремък на 120 000, ама ... ако е originaly ricambi
Не видях в някое от горните мнения някой да пита за интервал на смяна....
В книжката пише 120 000, но по-късно от алфа променят сервизния интервал заради чести проблеми. Официално вече е намален наполовина на 60 хил км.
"Originally Alfa Romeo said the cam belts (Cam Belt Change Offer) should be replaced at the 72,000 mile service, however from 13/11/06 they recommend that the belts should be replaced at 36,000 miles intervals."
В книжката пише 120 000, но по-късно от алфа променят сервизния интервал заради чести проблеми. Официално вече е намален наполовина на 60 хил км. "Originally Alfa Romeo said the cam belts (Cam Belt Change Offer) should be replaced at the 72,000 mile service, however from 13/11/06 they recommend that the belts should be replaced at 36,000 miles intervals."
Абе мой приятел, немец, доста се позачуди за това ширещо се българско поверие да се сменя ремък на 60000 км, сега да не казвам на колко смяташе, че се сменя, за да не слъжа, че забравих. Това е човек, който поне 30 години е около коли и поне от 10 в заводите БМВ с много свързани с ремонти и автомобилната индустрия приятели край него.
Та копни на твоя приятел - немеца, това по-горе с червените букви
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Comment